Τετάρτη 19 Ιουλίου 2017

Μήνυμα Προέδρου ΕΑΑΣ Αντγου ε.α Βασιλείου Ροζή για τους νέους διορισμούς στα ΤΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΩΝ ΕΑΑΣ !

ΠΗΓΗ : staratalogia



Με την ευκαιρία του ορισμού των νέων Τ.Σ. των Παραρτημάτων της Ε.Α.Α.Σ. θα ήθελα να εκφράσω τα συγχαρητήρια μου, την εκτίμηση και την αμέριστη συμπαράσταση μου σε όλους τους ορισθέντες, ευχόμενος μια καλή, αγαστή και εποικοδομητική θητεία για το κοινό καλό.

Απευθυνόμενος σε όλους τους υποψηφίους, ορισθέντες ή μη, αφού τους ευχαριστήσω για τη συμμετοχή τους, θέλω να γνωστοποιήσω κυρίως στους μη ορισθέντες, αλλά και σε όλα τα μέλη της Ε.Α.Α.Σ., ότι ο μη ορισμός των οφείλεται στο περιορισμένο αριθμό και μόνο των οριζομένων ανά τοπικό συμβούλιο και σε καμιά περίπτωση, ότι δεν αναγνωρίζεται η αδιαμφισβήτητη αξία τους και πως τους θέλουμε δίπλα μας καθώς στον κοινό μας αγώνα, δεν περισσεύει κανείς.

Τέλος διαβεβαιώνω όλους πως η διαδικασία που ακολουθήθηκε ήταν απολύτως άψογη και αδιάβλητη και ευχαριστώ προς τούτο όλα τα μέλη του Δ.Σ.

Σε ότι αφορά τυχόν προβλήματα και ενστάσεις που διατυπώθηκαν επί του υπόψη θέματος, αλλά και τη προσωπική μου θέση, επί όλων των θεμάτων που με οποιαδήποτε μορφή τέθηκαν υπόψη μου, σύντομα με νέα ανάρτηση μου αλλά και με δημοσίευση στο προσεχές φύλο της Ε.Η., θα σας ενημερώσω – απαντήσω επακριβώς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.