Σε σκόπελο έπεσαν οι αλλαγές οι αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας των ΙΧ που είχε προαναγγελθεί ότι εξετάζονταν αλλά, σύμφωνα με πληροφορίες, διαπιστώθηκε ότι τελικώς δεν μπορούν να εφαρμοστούν άμεσα.
Ως αποτέλεσμα και προκειμένου να προλάβει να αναρτήσει εγκαίρως τα τέλη κυκλοφορίας, το υπουργείο Οικονομικών εγκαταλείπει τις σκέψεις για αλλαγές και πλέον καταλήγει στην απόφαση να διατηρήσει τον ίδιο «τιμοκατάλογο» που ίσχυσε και πέρυσι, με οριακές ίσως ελαφρύνσεις μόνον για τρίτεκνους και πολύτεκνους ιδιοκτήτες πολυθέσιων ΙΧ οχημάτων.
Μετά από μήνες συζητήσεων και πειραματισμών με διάφορα μοντέλα υπολογισμού για τα τέλη κυκλοφορίας, το υπουργείο Οικονομικών διαπίστωσε ότι δεν μπορεί να «ανακατέψει την τράπουλα» ελαφρύνοντας άλλους και επιβαρύνοντας άλλους, ώστε να βγαίνει το ίδιο ποσό είσπραξης με πέρυσι (τουλάχιστον 1,1 δισ. ευρώ).
Καθώς τα εκκαθαριστικά πρέπει να ετοιμαστούν για να αναρτηθούν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του Taxisnet πριν μπει ο Νοέμβριος, τα σχέδια αλλαγών εγκαταλείφθηκαν, απελπίζοντας ιδιαίτερα τους ιδιοκτήτες παλαιών και ρυπογόνων ΙΧ οχημάτων που ήλπιζαν σε κάτι καλύτερο φέτος, προκειμένου να διευκολυνθούν ή και να πάρουν ξανά πίσω τις πινακίδες που τυχόν είχαν καταθέσει.
Στο κενό φαίνεται πως έπεσαν όμως ακόμα και τα σχέδια για κάποια επιπλέον ενδιάμεσα κλιμάκια που θα καθιστούσαν περισσότερο ομαλή την αύξηση των Τελών. Έτσι, πλην των πολύτεκνων με αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού, τα νέα τέλη κυκλοφορίας που θα αναρτηθούν τις προσεχείς εβδομάδες αναμένεται να είναι πάλι τα ίδια με τα περσινά.
Ως αποτέλεσμα και προκειμένου να προλάβει να αναρτήσει εγκαίρως τα τέλη κυκλοφορίας, το υπουργείο Οικονομικών εγκαταλείπει τις σκέψεις για αλλαγές και πλέον καταλήγει στην απόφαση να διατηρήσει τον ίδιο «τιμοκατάλογο» που ίσχυσε και πέρυσι, με οριακές ίσως ελαφρύνσεις μόνον για τρίτεκνους και πολύτεκνους ιδιοκτήτες πολυθέσιων ΙΧ οχημάτων.
Μετά από μήνες συζητήσεων και πειραματισμών με διάφορα μοντέλα υπολογισμού για τα τέλη κυκλοφορίας, το υπουργείο Οικονομικών διαπίστωσε ότι δεν μπορεί να «ανακατέψει την τράπουλα» ελαφρύνοντας άλλους και επιβαρύνοντας άλλους, ώστε να βγαίνει το ίδιο ποσό είσπραξης με πέρυσι (τουλάχιστον 1,1 δισ. ευρώ).
Καθώς τα εκκαθαριστικά πρέπει να ετοιμαστούν για να αναρτηθούν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του Taxisnet πριν μπει ο Νοέμβριος, τα σχέδια αλλαγών εγκαταλείφθηκαν, απελπίζοντας ιδιαίτερα τους ιδιοκτήτες παλαιών και ρυπογόνων ΙΧ οχημάτων που ήλπιζαν σε κάτι καλύτερο φέτος, προκειμένου να διευκολυνθούν ή και να πάρουν ξανά πίσω τις πινακίδες που τυχόν είχαν καταθέσει.
Στο κενό φαίνεται πως έπεσαν όμως ακόμα και τα σχέδια για κάποια επιπλέον ενδιάμεσα κλιμάκια που θα καθιστούσαν περισσότερο ομαλή την αύξηση των Τελών. Έτσι, πλην των πολύτεκνων με αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού, τα νέα τέλη κυκλοφορίας που θα αναρτηθούν τις προσεχείς εβδομάδες αναμένεται να είναι πάλι τα ίδια με τα περσινά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.